Academy 360

O nas
Połączenie doświadczenia
z młodzieńczą energią
Academy 360 to społeczność studentów najlepszych uczelni świata, którzy pomagają młodym ludziom w wyborze liceum i studiów oraz skutecznym aplikowaniu. Nie jesteśmy zwykłą firmą doradczą – sami przeszliśmy tę drogę i wiemy, jak wygląda proces rekrutacyjny od środka.
Łączymy własne doświadczenia z nauki na topowych uniwersytetach w Europie, USA i Azji z praktycznym podejściem. Współpracujemy z laureatami olimpiad, finalistami konkursów i studentami najlepszych uczelni, którzy dzielą się swoją wiedzą i pomagają kolejnym pokoleniom podejmować świadome decyzje edukacyjne.
Niezależnie od tego, czy ktoś marzy o Harvardzie, Oxfordzie, Bocconi, czy po prostu szuka uczelni, która najlepiej pasuje do jego zainteresowań – jesteśmy tutaj, aby pomóc znaleźć właściwą drogę.
O założycielach

-
Student Erasmus University of Rotterdam i University of St Gallen
-
Praktykant w najlepszych firmach consultingowych i PE na świecie
-
Stypendysta rocznej wymiany do Wielkiej Brytanii
-
Prezydent najbardziej prestiżowej grupy inwestycyjnej w Holandi - Audacity
Mateusz Oślizło

-
Student University of Berkley (najbardziej prestiżowego programu - M.E.T)
-
Instruktor programowania na Stanford University
-
Stypendysta fundacji Rafała Brzoski
-
Uczestink Y combinator - najlpeszy na świecie akclerator startupowy
Maciej Szymczyk
Natomiast to nie cały team ...
Jesteśmy dumni z tego, że nasza firma nie stoi tylko na solidnych fundamentach doświadczenia i zaangażowania, ale także na wsparciu cenionych profesjonalistów. Nasz zespół nauczycieli to nie tylko pasjonaci edukacji, ale również doświadczeni egzaminatorzy Centralnej Komisji Egzaminacyjnej (CKE). Dzięki ich wiedzy z pierwszej ręki, nasze materiały przygotowawcze są dostosowane do najnowszych standardów i oczekiwań egzaminacyjnych.
Współpracujemy również z doświadczonymi psychologami, którzy odegrali kluczową rolę w wybraniu specjalistycznego testu, który pomaga mierzyć postępy i dostosowywać nasze metody nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów.